Transport și retururi

Timpul de producție este de 1-3 zile lucrătoare din momentul recepției comenzii.

Taxe trasport:

– GLS (livrare în toată țara, 1-3 zile lucrătoare din momentul predării coletului către curier) 25 lei.

Vom fi răspunzători pentru orice deficiențe vizibile ale produsului. În cazul în care produsul nu este primit în stare perfectă vă sfătuim să ne contactați pentru a returna articolul, iar noi vom schimba în cel mai scurt timp pe cheltuiala noastră după primirea produsului reclamat.

Nu vom suporta taxele de transport  în cazul în care doriți să schimbați produsul cu alt model, pe motiv că v-ați răzgândit în privinta modelului ales sau doriți returnarea produsului și restituirea banilor. În aceste cazuri cheltuielile pentru returul produselor sunt suportate de către client! Puteți opta și pentru returnarea banilor, dar nu mai târziu de 14 zile de la primirea comenzii.

În cazul în care nu ați ales în mod corespunzător mărimea corectă conform instrucțiunilor, se poate solicita schimbarea produsului, cheltuielile de transport fiind suportate la retur de către client, iar cheltuielile de transport pentru produsul nou vor fi suportate de firma noastră.

Vă reamintim să probați produsul fără a îndepărta eticheta, deoarece nu este acceptată returnarea produselor decât în cazul în care acestea sunt în aceeași stare în care au fost livrate la dumneavoastră.

Restituirea banilor se face numai într-un cont bancar indicat de client, scăzându-se cheltuielile de transport achitate.

Retururi

Puteți returna produsele achiziționate de pe siteul www.manusidinpiele.ro, fără penalități , în termen de 14 zile lucrătoare de la primirea lor.

Produsul trebuie ambalat într-o cutie pentru a nu se deteriora.

Adresa de returnare a coletului :

Hungant Premium S.R.L  , 547367Corunca , Jud. Mureș, str.de sus   nr.77

Mobil: 0741019048

Costurile de transport pentru retururi vor fi suportate după cum urmează:

1. În cazul în care clientul dorește să returneze produsul pentru returnarea banilor din orice motiv în termen de 14 zile lucrătoare, cheltuielile de transport sunt suportate de către client.

2. În cazul în care clientul dorește să schimbe produsul cu un alt produs, cheltuielile de transport sunt suportate de către client atât pentru retur cât și pentru trimiterea noului produs către client.

3. În cazul în care clientul dorește să schimbe produsul datorită mărimii necorespunzătoare alese, cheltuielile de transport către firma noastră sunt suportate de către client, iar returul noului produs către client vor fi suportate de către firma noastră.

4.În cazul în care clientul returnează produsul pentru orice deficiență vizibilă, sau produsul nu a fost  primit în stare perfectă, cheltuielile de transport vor fi suportate de către firma noastră atât la retur cât și la schimbare. În acest caz vă sfătuim să ne contactați telefonic pentru a vă trimite curierul pentru ridicarea produsului necorespunzător de la dumneavostră (Mobil: 0742077670

Rambursarea prețului plățit de client:

Timpul de ramburs depinde  de politicile băncii clientului, dar nu va depăși 30 de zile de la data returnării.

Contravaloarea rambursului se va face prin virament bancar sau prin ramburs, numai în contul persoanei care a plasat comanda.

Rambursarea valorii unei comenzi se face atunci când următoarele condiții au fost îndeplinite în totalitate și cumulativ:

1. Produsele nu trebuie să fi fost folosite, purtate, spălate sau deteriorate;

2. Starea produsului trebuie să fie aceeași pe care a avut-o la momentul achiziției;

3. Eticheta de identificare trebuie să fie încă atașată produselor, respectiv să fie trimise toate documentele originale primite.

css.php